Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy........XDXD

30 kwi 2012

Majówka .;D

Cześć .! Wiem ,dawno się nie odzywałam ,ale ten ostatni miesiąc miałam bardzo zabiegany .Nie miałam czasu na nic .Ale w końcu mamy wolne .Majówka <33.Ten tydzień to dla mnie tak próba generalna do wakacji .;D
Od 4-6 czerwca z całą klasą jedziemy na wycieczkę na Mazury, nie mogę się doczekać .!!D Podobno będziemy dużo zwiedzać.A ja kocham zwiedzać .! Ahh....Na pewno będzie dużo zdjęć.!!
Moi drodzy zostało jeszcze 44 Dni do wakacji  . Yeah.!
A teraz inspiracje   :




                                                                                                                    Do miłego ; d





57 komentarzy:

  1. Fajne inspiracje
    Ja też chcę na Mazury ;( Mogę jechać z Tb xD

    ;p
    99 obserwatorów - ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe inspiracje... Też pojechałabym na wycieczkę klasową ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bańki mydlane, aww. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie świetne inspiracje :)
    Super, że będziesz dodawać notki ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mogę się doczekać wakacji !

    OdpowiedzUsuń
  7. Trochę głupio, że wycieczka w wolne dni.. my gdzieś w góry 14-16, ale gdzie - pojęcia nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie :) też bym chciała na Mazury nasza nauczycielka się uparła że tylko Bieszczady ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne inspirację,miłej wycieczki ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. ja już chcę wakacje !
    Trzeba oceny poprawiać xdd

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcia ;) szczególnie to pierwsze magiczne.

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też chcę już wakacje ^^
    świetny post u mnie nowy rozdział ^^ http://nowe-plany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wakacje już tak blisko ! huehuehue ! ^^.
    Zapraszam ; p

    OdpowiedzUsuń
  14. o tak wakacje już niedługo <3 mam nadzieje że wycieczka będzie udana ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne inspirację ;**
    dziękuję za miły komentarz ;**
    obserwuję jak możesz to dodaj się też u mnie zależy mi ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. to drugie zdj. sluzy mi jako tapety na telefonie ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja majówką zaczęłam wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mazury- jak fajnie, tam to mnie jeszcze nie było:)

    OdpowiedzUsuń
  19. ach wszyscy tylko czekają na wakacje ; ) Ja również nie mogę się doczekać ; )
    Ja jadę na wycieczkę do Czech :D

    OdpowiedzUsuń
  20. ładniutkie zdjęcia :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. do wakacji więcej :D nie 44 dni. Cały maj i cały czerwiec:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja liczę tylko dni do szkoły .Weekendy na pp.nie licze .;p

      Usuń
  22. Już bardzo mało zostało do wakacji! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. ahhh jak ja bym pojechała na takie mazuuuury :)

    OdpowiedzUsuń
  24. a później jeszcze matury i też wolne :) do wakacji szybko zleci:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne te zdjęcia, nie mogę doczekać się już wakacji :D
    Zapraszam do siebię w wolnej chwili <3

    OdpowiedzUsuń
  26. A dzięki ci bardzo. :)
    Właśnie też tak sobie myślę, że ta majówka to taki przedsmak wakacji. Ale nie można się też zbytnio rozleniwiać, bo przecież do tych wakacji jeszcze pozostało całe dwa miesiące, oceny niewystawione, trzeba się dalej starać...

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj tak jeszcze tylko 44 dni do wakacji , nie mogę się doczekać ! <33
    Czekam na relację z wycieczki :)

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. kocham te 'cekinki' na zdjeciach . <3

    OdpowiedzUsuń
  29. fajne inspiracje :) oj tak,już coraz bliżej do wakacji !
    otagowałam Cię

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne inspiracje :)
    nie mogę się doczekać wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  31. 44 dni > ach ten czas szybko leci :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajne inspiracje! Dobrze, że wakacje już niedługo ^^.

    OdpowiedzUsuń
  33. ah , jak szybciutko ten czas leci *>*

    OdpowiedzUsuń
  34. Nawet nie wiesz jak się cieszę do tych wakacji .<3

    OdpowiedzUsuń
  35. kocham love it i chcę wakacje! xD

    zapraszam na nowy post www.rubber-balloon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Jakoś to niekoniecznie radośnie brzmi, znów wakacje... wrr : )

    OdpowiedzUsuń
  37. Tylko 44 dni? ; o Ale to szybko leci ;) Fajne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Szkoda, że wakacje nie są za raz po majówce :)
    Polubisz.? http://www.facebook.com/pages/Mojawizja%C5%9Bwiata/268447329918381 Z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Wow . Tylko 44 dni . Suuperr .
    Kocham wakacje :P
    Bardzo fajny blog . Obserwuje i zapraszam do mnie . Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  40. No właśnie tylko 44 dni .... ta, ale ja urlop mam dopiero w PAŹDZIERNIKU:(

    OdpowiedzUsuń
  41. Zapraszam do przeczytania mojej nowego Posta ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny blog. Po tym jak mi go poleciłaś na www.cekina-world.blogspot.com , od razu zostałam obserwatorem . Liczę na rewanżyk :3 Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  43. Pierwsze zdjęcie jest moją inspiracją !! ;D

    OdpowiedzUsuń
  44. boskie inspiracje . ! <3
    -----
    Chciałam cię zaprosić na mojego drugiego bloga . !
    http://opowiesci-nastolatki.blogspot.com/
    Dopiero tam zaczynam i każdy obserwator jak i komentarz będzie mile widziany . ! <3

    OdpowiedzUsuń
  45. Rok temu byłam na Mazurach na wycieczce klasowej, super było ;) Zazdroszczę Ci, że tam jedziesz ;p

    OdpowiedzUsuń
  46. Powróciłem do blogowania.
    Zapraszam do przeczytania notki "Fałszyzm":
    http://pietrekwrobel.blogspot.com
    Pozdrawiam. ;p

    OdpowiedzUsuń
  47. Też chce wakacje..
    nowy psot u mnie.

    OdpowiedzUsuń