Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy........XDXD

7 kwi 2012

Dzień jak każdy inny ...

Cześć Kochani.! Dzisiaj miałam bardzo leniwy dzień .Jedyne co zrobiłam pożytecznego to poszłam do kościoła ze święconką .;D Mam ochotę przeczytać jakąś książke ,ale jeszcze nie wiem jaką...
Jutro mamy niedziele .Ten czas tak szybko mija...Zaraz będzie po Świętach i tyle .Ale jeszcze chwila i będą wakacje....Już nie mogę się doczekać. Jeśli dobrze licze to zostało jeszcze 54 dni .;p



                                                                                                                         Do miłego...;D

74 komentarze:

  1. Dobrze liczysz!!!! Koniec szkoły... Ale czemu tylko na 2 miesiące :(

    OdpowiedzUsuń
  2. też zawsze idę ze święconką ; D
    Wakacje ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się doczekać wakacji! :)
    Wesołych Świąt! ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę się doczekać wakacji<3

    OdpowiedzUsuń
  5. kurcze a ja mam tak mało ocen...
    m a k a b r a

    OdpowiedzUsuń
  6. latoooo <33
    wakacje <33
    wesołych =]

    OdpowiedzUsuń
  7. to dość mało szkoły zostało :) hehe :D
    zapraszam do siebie :)
    jeśli spodoba Ci się mój blog, zachęcam do obserwowania :)
    byłoby mi bardzo miło :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiedziałam, że jeszcze tylko 54 dni. ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. wakaaaaacje <3

    www.turqusowa.blogspot.com
    Zapraszam do obserwacji, jeżeli podoba Ci się mój blog. Ja zrobię to samo z Twoim - na 100% :)! 

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie ja też się lenie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow 54dni ej no muszę zacząć odliczać :p
    +Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  12. podniosłaś mnie na duchu tym postem ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja teja też już nie umię się doczekać wakacji:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mogę się już doczekać wakacji *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj . ! Dziękuję Ci za komentarz. Masz śliczny blog ;) No i ładny nagłówek, taki prosty ale oryginalny > 3 Mam prośbę - weź udział w 2 etapie konkursu na najlepsze zdjęcie. Potrzebujemy jeszcze tylko kilku osób, a tą następną możesz być i Ty . ! Będę Ci bardzo wdzięczna xD

    OdpowiedzUsuń
  16. matko, jakie piękne foto...marzenie! :) ja już w sumie nie czekam na wakacje,ale lato - owszem by się przydało. *-*

    OdpowiedzUsuń
  17. mmm. ja chcę już słoneczko i lato.! ; )

    zapraszam do mnie i również proszę o komentarze.!

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawe słonko pogoda hm.... ja też chcę ;] obserwuję i liczę na rewanż ;] nowe-plany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. u mnie dzis slooonce ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. marzenie na tym zdjęciu ! Ja również spędzam leniwie te święta ;d

    OdpowiedzUsuń
  21. u mnie dziś słoneczko ♥ tylko tyle dni do wakacji .!? ah... cudownie ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Czytaj każdą książkę tylko nie lekturę szkolną ;p
    Prawie dwa miesiące do wakacji:)

    OdpowiedzUsuń
  23. o tak wakacje idą ! obserwujemy ? ja dodaję ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. 54 dni do wakacji a w sumie nauki tylko jakies 2tyg bo po egzaminach trochę nam odpuszczą :)
    +Świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja od września czekam na wakacje ; D

    OdpowiedzUsuń
  26. nie mogę patrzeć na to zdjęcie, bo chce mi się płakać :( :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. No to dzisiaj zostały 52 dni! :D
    masakra , czemu to jeszcze będzie trwało tak długo . XD

    OdpowiedzUsuń
  29. ohh cudownie :) szkoda, że na chwilę nie mogłabym sie tam przenieść :)
    pozdrawiam, i zapraszam do mnie :) Byłoby mi miło, gdybyś mnie dodała :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudny blog obserwuję ;**

    OdpowiedzUsuń
  31. Dobrze liczysz. :D
    +obserwuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ajc wakacje mi tam zostalo poltora tygodnia skzoly znaczy sie teraz te 3 dni po swietach tydzien nastepny i to tyle ;p :) do szkoly wracam w czerwcu na jakies 3 tyg ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. byle do weekend'u, byle do Wakacji :*:*!!
    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  34. A ja kończę szkołę 27 kwietnia, yeah ;) marzy mi się wyjazd w takie miejsce jak na tym zdjęciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Waaaaaaaakacje coraz bliżej <3
    Zapraszam do wzięcia udziału w moim wiosennym rozdaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  36. Dodałem do obserwowanych :)
    Świetny blog, zapraszam na do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja będę miała wakacje za jakiś miesiąc - po maturach! ;D
    Świetne zdjęcie! ;D

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo dziękuję za wizytę i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  39. często mam takie dni ;/

    OdpowiedzUsuń
  40. ja też miałam leniwy dzień chyba że tylko na spacer poszłam hehe :D

    dziękuje za komentarz u mnie i zapraszam, nowa notka ;>

    OdpowiedzUsuń
  41. O, to zdjęcie przypomina mi o wakacjach ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Jak ja bym chciała być tam, gdzie robiono to zdjęcie xd.

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja wyliczyłam 80 dni do wakacji. ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. ja już odliczam do wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Tylko 54 dni? Już nie mogę się doczekać wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  46. wakacje tuż tuż yeah! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Dziękuję za komentarz :)) Jeszcze długo do wakacji ale da się wytrzymac :)

    OdpowiedzUsuń
  48. 54 to jak dla mnie wieczność^^

    OdpowiedzUsuń
  49. 54 dni? Oj tam, wytrzymamy! Kto da radę jak nie my?!:))

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja też miałam leniwą sobotę ;p Strasznie szybko minął ten czas...przerwa świąteczna powinna trwać zdecydowanie dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. ja cały czas żyję myślą o wakacjach <3

    OdpowiedzUsuń
  52. niech wakacje przyjdą szybciej :D

    OdpowiedzUsuń
  53. super blog.
    Obserwuje oczywiście
    Zapraszam do mnie
    http://extranjera-corazon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Ohh wakacje *.*

    Obserwuję:)
    dowciapna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. tylko 54 ja ceee ;] fajnie ^^ u mnie nowy rozdział ^^http://nowe-plany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Wakacje coraz bliżej :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń