Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy........XDXD

28 sty 2012

Sobotnie lenistwo...XD

Siemka ! Dzisiejsza sobota  była dla mnie totalnym lenistwem.Oprócz tego,że projekt z niemca nie wypalił i musiałyśmy robić tylko w 3 osoby ,bo reszta sie na nas fochneła .Tak to jest jeśli robi się projekt w pięć osób.Nikomu nic nie pasuje.Bedę musiała zerknac w zeszyty a tak mi sie nie chce.We wtorek mam sprawdzian z chemii.Masakra.!!! Mam nadzieję,że jakoś przeżyje .Zaraz (może)przyjdzie do mnie Natalia to się trochę rozerwiemy.Może jakiś film oglądniemy.Jeśli chodzi o zimę to śniegu ani widu ani słychu.Ale za to jest straszny mróz.Marzę już o wiośnie.Ah...


 Ostatnio wpadła mi w ucho świetna piosenka z filmu Zmierzch
 http://www.youtube.com/watch?v=rtOvBOTyX00
Podoba Wam się ona?
A oto outfit ,który wpadł mi w oko co o nim sądzicie?
 Bye;*

4 komentarze:

  1. Ładny outfit :)
    obserwuje ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podoba mi się zestaw, zwłaszcza żakiet :)
    ja dzisiaj tylko się leniłam ;p

    OdpowiedzUsuń